Teleperformance nabízí řešení zákaznických služeb na míru, jež propojí vaši značku s vašimi zákazníky. Vyzkoušejte výhody Teleperformance již dnes.
Společnost Teleperformance CZ, a.s. byla založena v roce 1997 jako Lion Teleservices CZ. V roce 2004 jsme se stali součástí skupiny Teleperformance Group a v současné době jsme jedním z největších poskytovatelů služeb kontaktních center v zemi.
Naše pobočky sídlí v Pardubicích, Hodoníně a v Brně, kde jsme otevřeli moderní Boutique Multilingual Hub. Provozujeme více než 300 pracovních míst a stále se rozrůstáme.
Naše společnost poskytuje kompletní služby zákaznického servisu mnoha významným světovým společnostem. K zajištění veškerých poskytovaných služeb používáme nejmodernější technická řešení a pro zajištění bezpečnosti našich klientů i jejich zákazníků dodržujeme nejvyšší bezpečnostní standardy.
Držíme krok s rostoucími požadavky trhu na flexibilitu, rychlost a odbornost. Zajišťujeme plynulé a efektivní spojení na základě profesionálních služeb, které našim klientům poskytují možnost odlišit se od konkurence a být nejlepšími v oboru.
Naším cílem je zlepšit vaše obchodní výsledky. Nabízíme kompletní program prodejních a podpůrných nástrojů, které vám pomohou zlepšit interakce s vašimi zákazníky.
Věříme, že na komunikaci záleží!
Již déle než 40 let se učíme a zdokonalujeme díky každé interakci uskutečněné v mnoha různých zemích a sektorech, protože každá z nich je jedinečná.
Již déle než 40 let se učíme a zdokonalujeme díky každé interakci uskutečněné v mnoha různých zemích a sektorech, protože každá z nich je jedinečná.
Jsme odborníci na interakce mezi lidmi a to nám dává náskok v poskytování prvotřídní zákaznické zkušenosti při každém kontaktu.
Neustále investujeme do výzkumu a vývoje, abychom lépe pochopili myšlení, chování a potřeby zákazníků – v různých zemích, oborech, kanálech a generacích. Naše vědomosti, technologie a znalost trhu, budované letitými zkušenostmi, nám umožňují úspěšně nabízet jedinečné interakce po celém světě.
Je to víc než jen most mezi zákazníky a značkami. Přinášíme strategickou vizi, abychom zvýšili loajalitu a hodnotu vaší zákaznické základny, od návrhu řešení po implementaci.
Účinná a jedinečná komunikace. Díky nejlepším globálním metodám, získávání poznatků a našemu vývoji, s každou interakcí poskytujeme každý rok a na každém kanále miliardy spojení se zákazníky, a proto velmi dobře rozumíme místním trhům.
Správná odpověď prostřednictvím správného kanálu ve správný čas. Znalosti zákaznického chování získané analýzami nám umožňují poskytovat smysluplné informace, které lze použít pro zdokonalení výrobků či služeb a mohou přinést podnikání skutečné výsledky.
Emoční inteligence a empatie jsou hnacím motorem štěstí. Díky technologii a integrované umělé inteligenci zvyšujeme výkonnost týmu, klademe důraz na lidský dotek a zavádíme operace, které nám umožní podávat strategické, přesné a včasné výkony bez ohledu na místo, se zachováváním flexibility a nejvyšších bezpečnostních standardů.
Cenné vztahy mezi společnostmi a zákazníky. Děláme z našeho týmu prodlouženou ruku každého našeho partnera a z členů týmu vytváříme odborníky na interakci, kteří mohou mít příznivý vliv na značky a dosáhnout změny.
Interakce hýbe světem. Každá interakce může otevřít možnosti pro zlepšení důvěry, její opětovné vybudování a obnovu. Proto pracujeme tak, abychom každý den ovlivňovali životy lidí.
Komunikujeme s miliony zákazníků po celém světě.
Náš tým odborníků propojuje největší a nejuznávanější značky planety s jejich zákazníky s vědomím že na komunikaci záleží.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.
Zobrazit detaily
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.
Vítejte v Teleperformance.
Abychom vám poskytli relevantnější informace a služby, používáme soubory cookie k aktivaci některých funkcí webu. Cookies vám umožňují snadno sdílet články na sociálních médiích; dovoluje nám dodávat obsah a reklamy přizpůsobené vašim zájmům a vaší lokalitě; a poskytují mnoho dalších výhod webu. Klepnutím na tlačítko Přijmout uložíme vaše nastavení (které můžete kdykoli aktualizovat). Další informace naleznete v našich zásadách týkajících se cookies.
Vítejte v Teleperformance.
Abychom vám poskytli relevantnější informace a služby, používáme soubory cookie k aktivaci některých funkcí webu. Cookies vám umožňují snadno sdílet články na sociálních médiích; dovoluje nám dodávat obsah a reklamy přizpůsobené vašim zájmům a vaší lokalitě; a poskytují mnoho dalších výhod webu. Klepnutím na tlačítko Přijmout uložíme vaše nastavení (které můžete kdykoli aktualizovat). Další informace naleznete v našich zásadách týkajících se cookies.